دانلود رایگان کد الگوریتم رقابت استعماری در سی شارپ و متلب

بالاخره پس از مدت ها، با توجه به درخواست های مکرر دوستان و علاقه مندان مباحث هوش مصنوعی و بهینه سازی هوشمند، و کاربران الگوریتم رقابت استعماری، نسخه جدید کد متلب الگوریتم رقابت استعماری، توسط گروه برنامه نویسان متلب سایت، ارائه گردیده است. همچنین با توجه به افزایش روز افزون کاربرد الگوریتم رقابت استعماری، و لزوم دسترسی به سرعت های اجرای بالاتر، برای اولین بار، الگوریتم رقابت استعماری با استفاده از زبان برنامه نویسی سی سارپ یا C# پیاده سازی شده است. این برنامه ها توسط مهندس سید مصطفی کلامی هریس، یکی از اعضای گروه برنامه نویسان متلب سایت، برنامه نویسی و تدوین شده است. لینک دانلود دو نسخه یاد شده، در ادامه آمده است:

رمز فایل ها، عبارت matlabsite.com است.
کدها و برنامه رایگان ارائه شده می توانند به عنوان یک پروژه کامل و مجزا در مورد الگوریتم رقابت استعماری (Imperialist Competitive Algorithm) که به اختصار ICA نامیده می شود، مورد استفاده آموزشی نیز قرار بگیرند.
توجه: به زودی فایل راهنمای استفاده از این برنامه ها، در متلب سایت ارائه خواهد شد. منتظر باشید. البته بر روی “وب سایت الگوریتم رقابت استعماری و بهینه سازی تکاملی” نسخه دیگری از کدها به همراه فایل راهنمای استفاده و نیز فیلم آموزشی نحوه پیاده سازی بر روی مسئله دلخواه موجود می باشد. این لینک را ببینید.
صرف زمان برای یادگیری اتلاف زمان نیست. سرمایه گذاری زمانی است.
 
کلمات کلیدی:
Imperialist Competitive Algorithm Codes in C##, Matlab, Free
کدهای الگوریتم رقابت استعماری در C، سی، شارپ، رایگان
_____________________________________________
نظرات شما در انتهای این پست برای سایر خوانندگان، بسیار مفید خواهد بود. می توانید نظر خود را با اکانت سرویس های مختلف و یا به عنوان ناشناس در این پست درج نمائید.
صرف زمان برای یادگیری اتلاف زمان نیست. سرمایه گذاری زمانی است.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *