فراخوان کنفرانس ها و ژورنالهای داخلی و خارجی در حوزه هوش محاسباتی و محاسبات تکاملی

کنفرانس های بسیاری در زمینه هوش محاسباتی و محاسبات تکاملی هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شوند. تعداد و تنوع این کنفرانس ها چنان بالاست که فرصت انتخاب کنفرانسهای مناسب از میان آنها و نیز ترجمه فارسی فراخوان آنها میسر نیست. از این پس در این پست کنفرانس مرتبط در این حوزه را به همراه فراخوان انگلیسی آنها لیست خواهیم کرد. دوستان عزیز می توانند با مراجعه به متن فراخوان کنفرانس و نیز مراجعه به وبسایت مربوط به کنفرانس نسبت به انتخاب مورد مناسب برای ارسال مقاله خود اقدام نمایند.

فیلم: الگوریتم رقابت استعماری چیست؟

 

در این پست فیلم یکی از نشست های وبینار محاسبات تکاملی را به دو صورت مشاهده آنلاین و نیز قابل دانلود با حجم کم برایتان قرار داده ایم. این فیلم به معرفی الگوریتم رقابت استعماری پرداخته و بخش های مختلف آن را به همره کاربردهای متنوع آن مورد بررسی قرار می دهد.

فیلم: روش های بهینه سازی چند هدفه

دراین پست فیلم یکی از نشست های وبینار محاسبات تکاملی با موضوع “روش های بهینه سازی چند هدفه” را خدمتتان جهت دانلود و نیز مشاهده آنلاین قرار داده ایم.

ادامه مطلب

فیلم: روش های مواجهه با مسائل بهینه سازی مقید

دراین پست فیلم یکی از نشست های وبینار محاسبات تکاملی با موضوع “روش های مواجهه با مسائل بهینه سازی مقید” را خدمتتان جهت دانلود و نیز مشاهده آنلاین قرار داده ایم.

ادامه مطلب

فیلم: آموزش عملی برنامه نویسی الگوریتم پرندگان – PSO

دراین پست فیلم یکی از نشست های وبینار محاسبات تکاملی با موضوع “آموزش عملی برنامه نویسی الگوریتم پرندگان (الگوریتم ازدحام ذرات) – PSO” را خدمتتان جهت دانلود و نیز مشاهده آنلاین قرار داده ایم.

ادامه مطلب

فیلم: آموزش عملی برنامه نویسی الگوریتم های ژنتیک

دراین پست فیلم یکی از نشست های وبینار محاسبات تکاملی با موضوع “آموزش عملی برنامه نویسی الگوریتم های ژنتیک” را خدمتتان جهت دانلود و نیز مشاهده آنلاین قرار داده ایم.

ادامه مطلب

فیلم: مروری بر روشهای محاسبات تکاملی و الگوریتم رقابت استعماری

دراین پست فیلم یکی از نشست های وبینار محاسبات تکاملی با موضوع “مروری بر روشهای محاسبات تکاملی و الگوریتم رقابت استعماری” را خدمتتان جهت دانلود و نیز مشاهده آنلاین قرار داده ایم.

ادامه مطلب

فیلم: الگوریتم کلونی مورچگان چندگانه با تبادل اطلاعات

دراین پست فیلم یکی از نشست های وبینار محاسبات تکاملی با موضوع “الگوریتم کلونی مورچگان چندگانه با تبادل اطلاعات (Multiple Heterogeneous Ant Colonies with Information Exchange)” را خدمتتان جهت دانلود و نیز مشاهده آنلاین قرار داده ایم.

ادامه مطلب

فیلم: الگوریتم رقابت استعماری + الگوریتم ژنتیک – الگوریتم جایگشتی استعماری ژنتیکی

دراین پست فیلم یکی از نشست های وبینار محاسبات تکاملی با موضوع “الگوریتم رقابت استعماری + الگوریتم ژنتیک – الگوریتم جایگشتی استعماری ژنتیکی (A new hybrid evolutionary algorithm based on ICA and GA: Recursive – ICA – GA)” را خدمتتان جهت دانلود و نیز مشاهده آنلاین قرار داده ایم.

ادامه مطلب

فیلم: آموزش عملی برنامه نویسی الگوریتم رقابت استعماری

دراین پست فیلم یکی از نشست های وبینار محاسبات تکاملی با موضوع “آموزش عملی برنامه نویسی الگوریتم رقابت استعماری” را خدمتتان جهت دانلود و نیز مشاهده آنلاین قرار داده ایم.

ادامه مطلب