کمک مالی آنلاین به وبسایت محاسبات تکاملی

چرا باید به وبسایت محاسبات تکاملی کمک مالی کرد؟
وبسایت محاسبات تکاملی از زمان آغاز تا کنون، با انتشار آخرین مطالب مرتبط به این حوزه مهم از هوش مصنوعی و محاسبات، نهایت تلاش خود را برای ارائه جدیدترین مطالب تخصصی برای دانشجویان و پژوهشگران ایرانی سراسر دنیا انجام داده است.
استقبال از این وبسایت به حدی زیاد بوده است، که آن را از حالت یک وبسایت جانبی و حاشیه ای خارج کرده و به مرکز توجه همه علاقه مندان و پژوهشگران حوزه محاسبات تکاملی تبدیل کرده است. همین افزایش استقبال و بالاتر رفتن میزان انتظار از این وبسایت کاملاً علمی و تخصصی ما را در ارائه مناسب خدمات و حرکت همگام با سطح رو به افزایش مخاطبان با مشکل مواجه کرده است.
تاکنون در لحظه نگارش این پست، معادل 500 هزار تومان هزینه مستقیم مادی صرف وبسایت و فعالیت های زیر مجموعه آن از قبیل برگزاری وبینار و کارگاه آموزشی رایگان شده است. این هزینه در مقابل هزینه نیروی انسانی درگیر این بسایت بسیار ناچیز به حساب می آید. تا کنون حدود 700 نفر ساعت نیروی فنی و دانش تخصصی صرف ارائه مطالب و مستندات در این وبسایت شده است که ارزش آن حدود 5 میلیون تومان برآورد می شود. جهت تامین بخشی از هزینه ها، در کنار وبسایت چند ویدئو و فیلم و مستند آموزشی نیز ارائه شده اند که در مدت 4 ماه فقط 40 هزار تومان بازگشت سرمایه داشته اند که به هیچ وجه قابل مقایسه با هزینه مستقیم و نیروی انسانی سایت نیست.
متاسفانه جنبه کاملاً تخصصی و علمی وبسایت باعث شده است که ما به دایره محدودی از مخاطبین تخصصی و با تحصیلات بالا محدود شویم. در حالی که وبسایت های ورزشی و تفریحی فارسی با انبوهی از بازدید کننده مواجه هستند و می توانند هزینه های جاری و ثابت وبسایت خود را از محل تبلیغات محصولات عامی همچون سی دی فیلم ها و سریالها جذب کنند؛ ما به دلیل محدودیت تخصصی بودن ماهیت وبسایتمان و نیز سلیقه کاملاً علمی مخاطبین گرانقدرمان، از چنین منابع کمک مالی بی بهره هستیم و تا کنون نیز هیچگاه نخواسته ایم چهره این وبسایت تخصصی و در نتیجه آن تمرکز مخاطبین خود را با پذیرش تبلیغات زرد مخدوش بسازیم.
از سوی دیگر، علی رغم درخواست حمایت از سازمان های مسئول در کشور، تا کنون کوچکترین حمایت مادی و معنوی از این وبسایت علمی صورت نگرفته است و فعالیت مستمر آن تنها با همت گروه تخصصی آن و به دلگرمی حمایت همیشگی مراجعین محترم وبسایت بوده است. درخواست کمک و حمایت مالی از خوانندگان وبسایت های علمی در داخل ایران کمی عجیب بوده و به خاطر نوع نگرش جامعه به درخواست کمک مادی، ممکن است، رفتار مناسبی تلقی نگردد. همین نوع نگرش، ما را در کمک  خواستن از مخاطبینمان، مردد ساخته بود. این در حالی است که این نوع درخواست کمک، امری رایج در خارج از ایران می باشد. مثلاً ویکی پدیا، به عنوان مرجع دانش، تنها در سال 2009، هفت و نیم میلیون دلار از محل درخواست حمایت از مراجعین، کمک جمع آوری کرد. در سال 2010 این درخواست حمایت بر محور 16 میلیون دلار قرار گرفت و هر یک از کاربران بطور متوسط 36 دلار معادل 38 هزار تومان به این سایت مفید علمی کمک کردند.
وبسایت محاسبات تکاملی، نه به بزرگی ویکی پدیا است، و نه بحث حمایت میلیون دلاری هست. تنها کمکهایی در حد هزار تومان و یا حتی کمتر (200 تومان و یا 500 تومان)، کمک بزرگی به تامین هزینه های رو به افزایش آن بوده و قطعاً حمایت مهمی در جهت ارائه محتوای مناسب علمی در زمینه محاسبات تکاملی، برای دانشجویان و پژوهشگران ایرانی خواهد بود.

کمک های دریافتی چگونه هزینه خواهند شد؟

تمامی کمک های دریافتی صرفاً در جهت تولید محتوای فارسی در زمینه هوش مصنوعی و محاسبات تکاملی و رشد و توسعه این حوزه، هزینه خواهند شد. هر چند ماه یکبار بر روی سایت در ادامه همین پست، میزان کمک های دریافتی و محل هزینه آنها نیز گزارش خواهد شد.

کمک مالی چه مقدار می تواند باشد؟
هر مقدار که شما تمایل دارید؟
  • هزار تومان!
  • دویست تومان!
  • پانصد تومان!
  • دو هزار تومان!
  • هر مقدار که تمایل دارید!
چگونه باید کمک مالی به وبسایت داشت؟ آیا امکان پرداخت آنلاین وجود دارد؟
بله! هر گونه که شما بخواهید، می توانید به وبسایت کمک مالی داشته باشید. همچنین می توانید به عنوان کمک و در صورت تمایل، یکی از محصولات وبسایت را خریداری نمایید (لیست محصولات).
  • آنلاین (امن و مطمئن توسط درگاه بانک سامان)
  • پرداخت کارت به کارت از طریق عابر بانک
  • پرداخت با مراجعه به بانک
کمک مالی آنلاین
در عرض چند دقیقه و با استفاده از حساب بانکی با قابلیت خرید اینترنتی، از طریق درگاه امن بانک سامان، مبلغی از حدود 200 تومان (2000 ریال) تا 2000 تومان به این سایت کمک کنید. برای این کار روی بنر های زیر کلیک کنید و یا در صورت عدم مشاهده بنرها، لینک های زیر را پیگیری نمایید.
پرداخت از طریق کارت های شتاب یا مراجعه به بانک
با مراجعه به بانک یا با استفاده از دستگاههای خودپرداز بانک از طریق واریز کارت به کارت، هر میزان دلخواه به وبسایت محاسبات تکاملی کمک کنید. اطلاعات واریز کمکهای شما به صورت زیر هستند.

  • نام بانک: بانک صادرات
    • شماره حساب: 0307796123004
    • شماره کارت 16 رقمی: 6037691045928777
    • نام صاحب حساب: علی کهندل (مسئول اجرایی و پشتیبانی سایت)
لطفاً پس از واریز هر گونه کمک مالی، مبلغ آن و نام خود را با ارسال یک ایمیل به آدرس (icasite.info@gmail.com)، به ما اعلام کنید.
آیا سازمانها و شرکت ها و موسسات نیز می توانند به ما کمک کنند؟
بله، این لینک را ببینید.
افراد خارج از ایران چگونه می توانند کمک کنند؟
می توانید مبلغ حمایتی خود را به حساب پی پال سایت واریز کنید. از لینک تماس با ما، یک ایمیل با عنوان “حمایت مالی” به ما بزنید.
افرادی و سازمانهایی که تا کنون به ما کمک کرده اند.
نام افرادی که تا کنون به ما کمک کرده اند، فارغ از میزان کمک، به ترتیب زمان کمک در این بخش لیست می شود.
  • متلبسایت – مرجع کاربران و برنامه نویسان متلب و هوش مصنوعی ایران (www.matlabsite.com)
  • کمک کننده بعدی باشید!
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *