بسته طلایی فیلم های آموزشی شبکه های عصبی مصنوعی

در تازه ترین اقدام، متلب سایت، بسته طلایی آموزشی خود در زمینه شبکه های عصبی مصنوعی را با 38 درصد تخفیف ویژه دانشجویان ارائه کرده است. بسته طلایی شبکه عصبی متلب سایت، شامل پنج فیلم آموزشی در زمینه شبکه های عصبی مصنوعی و کاربردهای آنها، حتماً یکی از بهترین انتخاب های علمی شما برای ورود به این حوزه علمی خواهد بود. این بسته طلایی شامل فیلم های آموزشی با مجموع ۱۳ ساعت آموزشی در این زمینه می باشد. عناوین فیلم های آموزشی در این بسته عبارتند از:

پنج فیلم آموزشی در زمینه شبکه های عصبی مصنوعی و کاربرد آنها در حوزه های مختلف

یکی از اهداف وبسایت محاسبات تکاملی معرفی کتب، مراجع و مستندات آموزشی در زمینه هوش مصنوعی و بطور ویژه محاسبات تکاملی بوده است. در این میان، در سال های اخیر، متلب سایت، به عنوان مرجع برنامه نویسان متلب و هوش مصنوعی، در یک اقدام ابتکاری و ناب، اقدام به تولید محصولات آموزشی متنوعی برای علاقه مندان هوش مصنوعی کرده است. این اقدام متلب سایت و محصولات آموزشی آن که با استقبال بسیار بالایی مواجه شده اند، تا حد زیادی توانسته اند، خلأ آموزشی دانشجویان و پژوهشگران این حوزه را پر کنند.

متلب سایت در تازه ترین محصولات آموزشی خود، اقدام به ارائه 5 فیلم آموزشی در زمینه شبکه های عصبی مصنوعی و کاربرد آنها در حوزه های مختلف کرده است، که به نظر رسید معرفی این فیلم ها به مخاطبین وبسایت محسابات تکاملی، خالی از لطف نباشد، به ویژه اینکه سه مورد از این فیلم های آموزشی، مرتبط با ترکیب الگوریتم ها ژنتیک، ازدحام ذرات و رقابت استعماری با شبکه های عصبی می باشند. پیشنهاد می کنیم، استفاده از این فرصت ناب اموزشی را مغتنم شمرده و در صورت داشتن علاقه به این حوزه، از این محصولات تخصصی در حوزه هوش مصنوعی استفاده نمایید. ما نیز این افتخار را خواهیم داشت تا با اطلاع رسانی این محصولات ناب آموزشی به مخاطبین، کوچکترین قدم ممکن را در حمایت از متلب سایت در ادامه این مسیر سخت آموزشی برداشته ایم.

لیست فیلم های آموزشی جدید متلب سایت، به شرح زیر می باشد (با کلیک بر روی هر عنوان به صفحه اختصاصی آن فیلم و راهنمای تهیه و اطلاعات بیشتر در مورد آن منتقل می شوید). ادامه مطلب را ببینید.

فرصت کاری – دعوت به همکاری در توسعه نسخه انگلیسی وبسایت محاسبات تکاملی

وبسایت محاسبات تکاملی در راستای گسترش فعالیت خود و تکمیل بخش انگلیسی خود، از تمامی علاقه مندان به همکاری دعوت به همکاری می نماید.
فاز اول این کار، قرار است تعدادی از مطالب کوتاه فارسی وبسایت فارسی محاسبات تکاملی که غالباً مرتبط با الگوریتم رقابت استعماری هستند، به زبان انگلیسی ترجمه شوند (مثلاً پستهایی کوتاه مثل این و یا حتی پست هایی طولانی مثل این). این کار به محض اعلام همکاری افراد مناسب این کار، آماده شروع می باشد. پرداخت های کار نیز بر حسب نوشتن هر پست (با در نظر گرفتن کیفیت مناسب آنها) به صورت نقدی با تحویل هر پست خواهد بود. پیش بینی می شود که ارزش کل منبع مالی اختصاص یافته به این کار حدود  600 تا 800 هزار تومان در فاز اول بسته به حجم کار تعیین شده باشد.
برای شرکت در این همکاری علمی و کاری و دریافت جزئیات بیشتر در مورد نحوه همکاری و نیز مباحث پرداخت، از بخش تماس با ما در سایت (+)، یا با آدرس ایمیل (icaSite.info@gmail.com) تماس برقرار نمایید. حتماً عنوان ایمیل خود را عبارت زیر قرار دهید.
ICA-EN-Cooperation
افرادی که قبلاً به صورت عمومی اعلام همکاری کرده اند، می توانند دوباره اعلام همکاری نمایند.

این فرصت کاری و علمی مناسب را به دوستان خود نیز اطلاع دهید و آنها را با فرصت یک تجربه جدید، آشنا نمایید.
موفق باشید،
وبسایت محسابات تکاملی

حمایت از متلب سایت در جشنواره وب ایران

جشنواره وب ایران در حال برگزاری می باشد و متلب سایت به عنوان یکی از کاندیداهای نهایی این دوره از جشنواره در سه گروه “آموزشی”، “بهترین رعایت حقوق کپی رایت” و “برنامه نویسی” به مرحله نهایی این دوره از جشنواره راه یافته است. نظر به اینکه متلب سایت، به عنوان اولین و بزرگترین و جامعترین وبسایت ایران در زمینه آموزش حوزه های مختلف برنامه نویسی متلب و هوش مصنوعی، آموزش های گسترده ای را به مخاطبین داخل و خارج ایران، ارائه کرده است، این وبسایت از طرف سایر وبسایت های فعال در زمینه محاسبات تکاملی و هوش محاسباتی، به عنوان الگوی کار، امید اول کسب رتبه برتر در گروه آموزش شناخته شده است. وبسایت محاسبات تکاملی، از مخاطبین خود تقاضا دارد تا با مراجعه به وبسایت جشنواره و تنها با یک کلیک به عنوان رای مثبت، از متلب سایت در جهت ادامه فعالیت آموزشی خود حمایت نمایند. بطور ویژه مخاطبین سایت، به دلیل تولید محتوای ناب آموزشی توسط این سایت، گروه آموزش را به عنوان بخش غالب برای رای دادن برگزیده اند.البته، هر فرد می تواند با آدرس ایمیل واحد، بصورت جداگانه و بار رای دهی مجدد، در بخش های دیگر نیز به متلب سایت رای دهد. به عنوان راهنمایی، کادرهای قرمز در زیر را ببینید. در این شکل، به گروه آموزشی رای مثبت داده می شود.

http://www.matlabsite.net/images/mat-fest.png

برای رای به متلب سایت در جشنواره وب ایران در “بخش آموزش”، و نیز بخش های دیگر به صورت مجزا، بر روی لینک زیر، کلیک نمایید.