حمایت از متلب سایت در جشنواره وب ایران

جشنواره وب ایران در حال برگزاری می باشد و متلب سایت به عنوان یکی از کاندیداهای نهایی این دوره از جشنواره در سه گروه “آموزشی”، “بهترین رعایت حقوق کپی رایت” و “برنامه نویسی” به مرحله نهایی این دوره از جشنواره راه یافته است. نظر به اینکه متلب سایت، به عنوان اولین و بزرگترین و جامعترین وبسایت ایران در زمینه آموزش حوزه های مختلف برنامه نویسی متلب و هوش مصنوعی، آموزش های گسترده ای را به مخاطبین داخل و خارج ایران، ارائه کرده است، این وبسایت از طرف سایر وبسایت های فعال در زمینه محاسبات تکاملی و هوش محاسباتی، به عنوان الگوی کار، امید اول کسب رتبه برتر در گروه آموزش شناخته شده است. وبسایت محاسبات تکاملی، از مخاطبین خود تقاضا دارد تا با مراجعه به وبسایت جشنواره و تنها با یک کلیک به عنوان رای مثبت، از متلب سایت در جهت ادامه فعالیت آموزشی خود حمایت نمایند. بطور ویژه مخاطبین سایت، به دلیل تولید محتوای ناب آموزشی توسط این سایت، گروه آموزش را به عنوان بخش غالب برای رای دادن برگزیده اند.البته، هر فرد می تواند با آدرس ایمیل واحد، بصورت جداگانه و بار رای دهی مجدد، در بخش های دیگر نیز به متلب سایت رای دهد. به عنوان راهنمایی، کادرهای قرمز در زیر را ببینید. در این شکل، به گروه آموزشی رای مثبت داده می شود.

http://www.matlabsite.net/images/mat-fest.png

برای رای به متلب سایت در جشنواره وب ایران در “بخش آموزش”، و نیز بخش های دیگر به صورت مجزا، بر روی لینک زیر، کلیک نمایید.

 

توضیح کوتاه در باره متلب سایت
متلب سایت، به عنوان مرجع برنامه نویسی متلب و هوش مصنوعی، در زمینه تولید محتوای ناب در زمینه های مختلف هوش مصنوعی شامل شبکه های عصبی مصنوعی، الگوریتم های ژنتیک و … فعالیت می کند. این وبسایت با تاکید بر کیفیت در تولید محتوای علمی مناسب برای دانشجویان و محققین کشور، به یکی از منابع اصلی رجوع دانشجویان این رشته ها تبدیل شده است. همچنین، این سایت به عنوان اولین سایت در این زمینه اقدام به تهیه و ارائه محصولات آموزشی با کیفیت بالا به محققین هوش مصنوعی کرده است. محصولات آموزشی و فنی این سایت در حال حاضر در نقاط مختلف کشور، مورد استفاده پژوهشگران هستند.
ویژگی های برتر متلب سایت
  • هیات علمی و فنی با سطح دانش بالا و گستره بین المللی
  • ارائه محتوای ناب در زمینه برنامه نویسی متلب و هوش مصنوعی
  • رعایت حقوق مولف، حتی برای ناشرین خارجی
  • کارآفرینی و داشتن چرخه مالی مناسب و داشتن فروش بالا
  • استفاده از متدهای بازاریابی علمی و به روز
  • استفاده از پتانسیل بالای شبکه های اجتماعی مجازی و حقیقی و ارتباط موثر با مخاطب
  • داشتن قالب و طراحی فنی قوی
  • گستره مخاطب بین المللی برای فروش محصولات
  • داشتن خدمات مشتری و خدمات پس از فروش قوی
  • ارائه محصولات آموزشی رایگان در کنار محصولات نسخه تجاری
  • ایجاد اعتماد ماندگار در مخاطب و پرهیز از توسعه های کوتاه مدت
با رای مثبت به متلب سایت در جشنواره وب ایران، از متلب سایت برای تولید جدیدترین و به روزترین مطالب آموزشی در زمینه برنامه نویسی متلب و هوش مصنوعی، حمایت نمایید.
برای رای به متلب سایت در جشنواره وب ایران در “بخش آموزش”، و نیز بخش های دیگر به صورت مجزا، بر روی لینک زیر، کلیک نمایید.
 
با آرزوی موفقیت،
با آرزوی موفقیت،
وبسایت محاسبات تکاملی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *