بسته طلایی آموزش الگوریتم رقابت استعماری

بسته طلایی آموزش الگوریتم رقابت استعماری متلب سایت (+)، چیزی فراتر از یک آموزش ساده در مورد این الگوریتم را ارائه می کند. در این دوره آموزشی 13 ساعته، تقریباً سوالی در مورد این الگوریتم نیست که پاسخ داده نشده باشد. اگر ذهن شما پر از صدها سوال در مورد این الگوریتم و نحوه استفاده از آن است، در حال خواندن جمله سوم پاراگرافی هستید که یک فرصت ناب آموزشی را به شما معرفی می کند. البته اگر فکر می کنید با این روش کارای بهینه سازی کاملاً آشنا هستید و هیچ سوالی ندارید؛ به نظر ما کاملاً در اشتباه هستید. هر دقیقه این فیلم آموزشی، دهها سوال در ذهن شما ایجاد می کند و در دقایق بعدی آنها را یک به یک به زبان ساده، پاسخ می دهد.

نگاهی آماری به روند توسعه الگوریتم رقابت استعماری

از زمان معرفی شدن الگوریتم رقابت استعماری زمان زیادی نمی گذرد. در این میان بررسی آماری روند توسعه این روش بهینه سازی، خالی از لطف نخواهد بود. از میان مستندات مرتبط با این الگوریتم که در بخش مقالات و پایان نامه ها در سایت، برخی از آنها لیست شده اند، مقالات صرفاً انگلیسی (بدون در نظر گرفتن پایان نامه ها و مقالات به زبان های دیگر غیر از انگلیسی)، مد نظر قرار گرفته و تعداد مقاله منتشر شده بر حسب سال در یک نمودار ستونی آورده شده اند.

پایان نامه – بهینه سازی سبد سهام با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری بر اساس نظریه ارزش در معرض خطر و ارزیابی آن

“بهینه سازی سبد سهام با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری بر اساس نظریه ارزش در معرض خطر و ارزیابی آن” عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ریاضیات مالی خانم رینب سجادی است که زیر نظر دکتر علی زینل همدانی به عنوان استاد راهنما و دکتر سعید فتحی به عنوان استاد مشاور نگارش یافته است. در ادامه مطلب، خلاصه متن این پایان نامه به همراه فهرست مطالب و اطلاعات نگارنده جهت مکاتبه و کسب راهنمایی آمده است.

متن کامل پایان نامه – پیش بینی کوتاه مدت بار با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی و الگوریتم هیبرید رقابت استعماری

قبلاً در پستی در وبسایت محاسبات تکاملی (+)، خلاصه ای از متن یک پایان نامه در مورد الگوریتم قابت استعماری و نحوه استفاده از آن در آموزش شبکه عصبی برای اهداف پیش بینی (+) را منتشر کردیم. حال مولف این پایان نامه کارشناسی مهندسی برق، متن کامل این پایان نامه را جهت استفاده دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند  در اختیار وبسایت محاسبات تکاملی قرار داده اند. متن پایان نامه در لینک قبلی منتشر شده در مورد آن در دسترس قرار گرفته است. انتهای متن منتشر شده در لینک زیر را ببینید.

نکته: اگر شما نیز مقاله و یا پایان نامه ای در حوزه های مرتبط با محاسبات تکاملی نوشته اید، می توانید آن را جهت استفاده دیگر علاقه مندان به ما ارسال نمایید تا به نام خودتان در وبسایت محاسبات تکاملی منتشر شود.
____________________________________

دویست و پنجاه مقاله در مورد الگوریتم رقابت استعماری + لینک دانلود

لیست مقالات انگلیسی منتشر شده در مورد الگوریتم رقابت استعماری به روز شدند. دویست و پنجاه مقاله از میان مجموعه مقالات مرتبط با این الگوریتم لیست شده و امکان دانلود بسیاری از آنها فراهم آمده است. در صورت تمایل به دسترسی به این مقالات، مستندات الگوریتم رقابت استعماری – بخش اول: مقالات لاتین (این لینک +) را ببییند.
پایان متن