بسته طلایی آموزش الگوریتم رقابت استعماری

بسته طلایی آموزش الگوریتم رقابت استعماری متلب سایت (+)، چیزی فراتر از یک آموزش ساده در مورد این الگوریتم را ارائه می کند. در این دوره آموزشی 13 ساعته، تقریباً سوالی در مورد این الگوریتم نیست که پاسخ داده نشده باشد. اگر ذهن شما پر از صدها سوال در مورد این الگوریتم و نحوه استفاده از آن است، در حال خواندن جمله سوم پاراگرافی هستید که یک فرصت ناب آموزشی را به شما معرفی می کند. البته اگر فکر می کنید با این روش کارای بهینه سازی کاملاً آشنا هستید و هیچ سوالی ندارید؛ به نظر ما کاملاً در اشتباه هستید. هر دقیقه این فیلم آموزشی، دهها سوال در ذهن شما ایجاد می کند و در دقایق بعدی آنها را یک به یک به زبان ساده، پاسخ می دهد.
یکی از ویژگی های مهم این بسته آموزشی منحصر به فرد، آموزش همزمان تئوری و عملی این روش است. پس از پوشش کامل تئوری این روش بهینه سازی، مثالهای عملی در سطوح چندگانه ساده و پیشرفته، بصورت گام به گام با آن حل می شوند. بعضی از کاربردهای ارائه شده در این بسته آنقدر به روز هستند که می توانند به سادگی با توسعه محتوایی و بهبود عملی تبدیل به موضوع پروژه پایانی در مقاطع مختلف تحصیلی باشند. از دیگر ویژگی های مهم این بسته آموزشی استقلال فصول مختلف آن از هم می باشد. به گونه ای که فصول مختلف آن بر حسب نیاز به صورت جداگانه، قابل ارجاع و استفاده هستند. مدرس این دوره ناب آموزشی، سید مصطفی کلامی هریس (دانشجوی دکترای مهندسی برق-کنترل، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی) هستند که جزو متخصصین صاحب نام محاسبات تکاملی بوده و تاکنون بیش از یک هزار نفر از دانشجویان داخل و خارج ایران این فرصت را داشته اند که چه به صورت حضوری و چه در قالب فیلم های آموزشی متنوع ارائه شده توسط ایشان، یادگیری این حوزه مهم از هوش مصنوعی را برای اولین بار تجربه نمایند.
به مخاطبین وبسایت محاسبات تکاملی که غالب آنها از علاقه مندان به پژوهش در زمینه الگوریتم رقابت استعماری هستند، تاکید ویژه ای داریم که فرصت استفاده از این محصول ناب آموزشی را از دست ندهند. برای مشاهده این بسته آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر، لینک زیر را ببینید.
پایان متن
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *