الگوریتم رقابت استعماری به زبان ساده و خلاصه

http://www.icasite.info/icasite/post_i/ica_conf.jpg
در وبسایت محاسبات تکاملی موارد آموزشی بسیار زیادی در مورد الگوریتم رقابت استعماری ارائه شده است. در کنار موارد آموزشی منتشر شده، در این پست کوتاه، یکی از پست های وبسایت “نواندیشان پرس” در مورد این الگوریتم را به همراه لینک به منبع اصلی، خدمتتان ارائه می شود. این نوشته از جهت سادگی متن و نیز خلاصه بودن آن، برای آشنایی مقدماتی با این الگوریتم، می تواند برای دسته زیادی از مخاطبین مفید واقع شود.
پایان متن

چند نوشته در مورد شیوه ارائه مقالات و نحوه شکل دهی ارتباطات اکادمیک

http://www.icasite.info/icasite/post_i/scientific-paper-presentation-quality.jpg
در این پست کوتاه، چند مطلب علمی و آکادمیک جمع آوری شده، از بلاگ هردن بیر منتشر می شود. در ادامه متن، این پست ها که غالباً در مورد شیوه ارائه مقالات و نحوه شکل دهی ارتباطات اکادمیک هستند، با توضیح مختصری لیست شده اند.

پایان نامه – بهبود الگوریتم رقابت استعماري از طریق ادغام با الگوریتم تکاملی

 http://www.icasite.info/icasite/post_i/social-based-algorithm-sba.JPG
خانم فاطمه رمضانی در پایان نامه کارشناسی ارشد خود زیر نظر دکتر شهریار لطفی، بر روی ترکیب الگوریتم رقابت استعماری با الگویتم تکاملی کار کرده اند. حاصل این کار در قالب مقاله ای با عنوان “Social-Based Algorithm – SBA” در ژورنال Applied Soft Computing به چاپ رسیده است.
در ادامه مطلب می تواند متن کامل پایان نامه مرتبط با این کار ارزشمند و نیز مقاله منتشر شده بر مبنای آن را دانلود کرده و مطالعه نمایید.