دانلود رایگان کد الگوریتم پرندگان گسسته Binary PSO

الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات (PSO) در سال 1995 معرفی شد. توانایی اصلی این الگوریتم در حل مسائل پیوسته بود. اما دیری نگذشت که به علت استقبال بیش از انتظار از این روش بهینه سازی، نسخه های گسسته (Binary) آن نیز طراحی و معرفی شدند. در این بخش، متخصصین گروه بهینه سازی متلب سایت با تهیه برنامه مربوط به این روش، آن را به صورت رایگان در اختیار بازدید کنندگان محترم قرار داده اند. با ما در ادامه مطلب، همراه باشید.

در ادامه لینک دانلود این برنامه قرار داده شده است. کدها و برنامه رایگان ارائه شده می توانند به عنوان یک پروژه کامل  و مجزا در مورد نسخه گسسته الگوریتم پرندگان (ازدحام انبوه ذرات – Particle Swarm Optimization) که به اختصار PSO نامیده می شود، مورد استفاده آموزشی نیز قرار بگیرند.

لینک دانلود کد رایگان الگوریتم پرندگان گسسته (427.93 KB)

نکته: اگر فایلهای دریافتی نیاز به پسورد داشتند، عبارت matlabsite.com را استفاده کنید.

نکته مهم: نیاز به راهنمائی و مشاوره بیشتری در مورد این کدها دارید؟
متلب سایت، اخیراً یک محصول آموزشی جامع را به صورت فیلم تهیه کرده است که بصورت کامل نحوه پیاده سازی عملی کد الگوریتم پرندگان گسسته  Binary PSO را به همراه مباحث تئوری، آموزش می دهد. برای استفاده از این محصول لینک زیر را ببینید.
بررسی و مطالعه این کد را به همه مراجعین که در حوزه بهینه سازی تکاملی فعالیت می کنند، توصیه می کنیم. به همراه کدها مقاله ای که مبنای پیاده سازی بوده است نیز قرار داده شده است.
اگر به هر نحو ممکن در دانلود فایلهای فوق با مشکل روبرو شدید، با ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما و یا با نوشتن کامنت در پایین همین پست، ما را در جریان قرار دهید.

 

_____________________________________________
نظرات شما در انتهای این پست برای سایر خوانندگان، بسیار مفید خواهد بود. می توانید نظر خود را با اکانت سرویس های مختلف و یا به عنوان ناشناس در این پست درج نمائید.

صرف زمان برای یادگیری اتلاف زمان نیست. سرمایه گذاری زمانی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *