فایلهای ارائه پاورپوینت (Power Point) مربوط به الگوریتم رقابت استعماری (ICA)

در این پست دو فایل پاورپوینت به عنوان اسلایدهای آموزشی مرتبط با الگوریتم رقابت استعماری (Imperialist Competitive Algorithm) را جهت دانلود گذاشته ایم. این فایل ها که یکی به زبان انگلیسی و دیگری به زبان فارسی است، برای بسیاری از علاقه مندان به الگوریتم رقابت استعماری که قصد ارائه مطالب و محتوای مرتبط با آن را دارند بسیار مفید خواهد بود و به سادگی با تغییرات اندکی می توان از آنها جهت ارائه محتوای دلخواه استفاده کرد.

دانلود فایل ارائه پاورپوینت (Powerpoint) و اسلایدهای آموزشی الگوریتم رقابت استعماری – به زبان انگلیسی:
فایل ارائه PPT فوق مربوط به مقاله ارائه شده در IEEE WCCI 2008 با عنوان زیر است. این مقاله در بخش مقالات انگلیسی قابل مشاهده و دانلود است.
Esmaeil Atashpaz Gargari, Farzad Hashemzadeh, Caro Lucas, “Designing MIMO PID Controller using Colonial Competitive Algorithm: Applied to Distillation Column Process”, IEEE Congress on Evolutionary Computation (CEC 2008) . pp 1929 – 1934
دانلود فایل ارائه پاورپوینت (Powerpoint) و اسلاید های آموزشی الگوریتم رقابت استعماری – به فارسی:

مشاهده به صورت آنلاین – فایل انگلیسی

مشاهده به صورت آنلاین – فایل فارسی

 

توجه کنید که در حالت نمایش آنلاین، امکان مشاهده انیمشن ها وجود ندارد. ولی کلیت مطلب را به راحتی می توانید مشاهده نمایید.

_____________________________________________

نظرات شما در انتهای این پست برای سایر خوانندگان، بسیار مفید خواهد بود. می توانید نظر خود را با اکانت سرویس های مختلف و یا به عنوان ناشناس در این پست درج نمائید.
صرف زمان برای یادگیری اتلاف زمان نیست. سرمایه گذاری زمانی است.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *