دعوت به همکاری – توسعه کدهای پایتون و سی برای الگوریتم رقابت استعماری

http://www.icasite.info/icasite/post_i/ica_conf.jpg

تا کنون کدهای الگوریتم رقابت استعماری، در MATLAB و زبانهایی همانند سی شارپ و جاوا ارائه شده اند. با توجه به گسترش روز افزون استفاده از این الگوریتم و تقاضاهای متعدد برای کدهای این الگوریتم در زبانهای دیگر، وبسایت محاسبات تکاملی در نظر دارد تا با تعریف یک پروژه و برون سپاری آن، کدهای الگوریتم رقابت استعماری را در پایتون و سی نیز تهیه نماید و برای استفاده در اختیار علاقه مندان قرار دهد.


نکات مهم
  • این پروژه با حمایت مالی کامل از طرف وبسایت محاسبات تکاملی به پیش خواهد رفت. بنابراین این پروژه، فرصت بسیار مناسبی برای انجام یک پروژه بسیار مهم و جذاب در زمینه هوش مصنوعی و در کنار آن کسب درآمد از مهارت های برنامه نویسی برای علاقه مندان می باشد.
  • در عین برون سپاری پروژه، نتیجه کار به صورت کدهای عمومی بر روی وبسایت محاسبات تکاملی و متلب سایت، با نام پیاده سازی کننده برنامه منتشر خواهد شد. بنابراین، تمام حقوق معنوی تهیه کننده در کنار حقوق مادی، محفوظ می باشد. با توجه به مرجعیت وبسایت های محاسبات تکاملی و متلب سایت برای علاقه مندان هوش مصنوعی، ارزش های افزوده معنوی این کار برای پیاده سازی کننده، کمتر از ابعاد دیگر نخواهد بود.
  • علاوه بر دانش برنامه نویسی، آشنایی با الگوریتم رقابت استعماری نیز، در این پروژه مفید می باشد. اما در عین حال این آشنایی ضروری نیست. کدهای آماده در زبانهای جاوا، متلب، سی شارپ به همراه چندین فیلم آموزشی تئوری و برنامه نویسی این الگوریتم در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.
  • زبان برنامه نویسی پایتون، اولویت اول پیاده سازی این پروژه می باشد. اما در عین حال، پیاده سازی آن در سی نیز به عنوان اولویت بعدی، مطرح می باشد.
اعلام همکاری
علاقه مندان به همکاری می توانند، با پر کردن فرم زیر و ارسال آن، نسبت به اعلام همکاری، اقدام نمایند.

سوال در مورد این پروژه
اگر در مورد این پروژه سوالی دارید، با آدرس ایمیل زیر مکاتبه نمایید.

  •  obgene.info@gmail.com

پایان متن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *