فایل راهنمای فارسی و انگلیسی الگوریتم رقابت استعماری در قالب قابل ویرایش Word

دوستان بسیاری در پی استفاده از الگوریتم رقابت استعماری (Imperialist Competitive Algorithm) در مسائل بهینه سازی خود در پایان نامه ها و پژوهش هایشان، در مراحل نوشتن مقالات علمی و گزارش نتایج، این درخواست را بارها مطرح کردند که بخش هایی از متن های فارسی و انگیسی در مورد الگوریتم رقابت استعماری (ICA) جهت استفاده در گزارشها و مقالات بر روی سایت قرار دهیم. در پاسخ به درخواست این عزیزان، در این پست دو فایل راهنمای فارسی و انگلیسی الگوریتم رقابت استعماری در فرمت قابل ویرایش در Word منتشر می کنیم. جهت دانلود فایل ها ادامه مطلب را ببینید.

استفاده از این نسخه های Word، برای افرادی که می خواهند در مورد الگوریتم رقابت استعماری مقاله ای منتشر کنند و یا گزارشی ارائه نمایند، مفید خواهد بود. نکته مهم در استفاده از این فایلها ارجاع مناسب به مراجع می باشد. بطور خاص، تاکید ویژه ای روی نسخه انگلیسی است. عدم رعایت روش مناسب ارجاع دهی به مقالات منتشر شده در این حوزه، از طرف مجله یا کنفرانس محل انتشار می تواند به عنوان نقض کپی رایت در نظر گرفته شود. بنابراین توصیه می کنیم که این فایل ها را تنها به عنوان الگوی کارتان استفاده کنید. در صورت استفاده نیز به غالب مقالات متشر شده ارجاع دهید.

فایل کامل پی دی اف راهنمای فارسی در این لینک موجود می باشد.

دانلود فایل راهنمای فارسی الگوریتم رقابت استعماری در قالب قابل ویرایش Word (حجم 5 مگابایت)

دانلود فایل راهنمای انگلیسی الگوریتم رقابت استعماری در قالب قابل ویرایش Word (حجم 500 کیلوبایت)

_____________________________________________

نظرات شما در انتهای این پست برای سایر خوانندگان، بسیار مفید خواهد بود. می توانید نظر خود را با اکانت سرویس های مختلف و یا به عنوان ناشناس در این پست درج نمائید.

صرف زمان برای یادگیری اتلاف زمان نیست. سرمایه گذاری زمانی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *